Reklamacije i povrat

1. ODUSTAJANJE OD KUPNJE putem pisanog obrasca
Kupac ima pravo u roku 14 dana sukladno članku 72 Zakona o zaštiti potrošača odustati od kupnje pisanom obavijesti na e-mail adresu info@ljulja.hr. Rok od 14 dana počinje teći danom preuzimanja/dostave naručene robe.

U elektronskoj pisanoj obavijesti o odustajanju od kupnje nedvosmisleno navedite odluku o odustajanju od kupnje (s vašim imenom i datumom dane narudžbe.
 

2. POVRAT PROIZVODA
Ako je kupac robu već preuzeo i odustaje od kupnje, mora preuzetu robu vratiti poduzeću u roku 14 dana po pisanoj obavijesti iz 1. odlomka. Povrat novca u iznosu vraćenih proizvoda, poduzeće mora vratiti na bankovni račun kupca najkasnije u roku 14 dana od primitka robe. 

Pri povratu proizvodi moraju biti neupotrebljavani, neoštećeni i u originalnoj ambalaži. Personalizirani dijelovi proizvoda se ne mogu vratiti i za njih nije moguće izvršiti povrat novca. Uz vraćeni proizvod obvezno je priložiti kopiju originalnog računa.

Pošiljku poslati na adresu:

LjuLja, obrt za proizvodnju i usluge

Duga ulica 54,

32100 Vinkovci, Hrvatska

Troškove povrata robe snosi kupac. Za vraćene proizvode ne preuzimamo pošiljke sa plaćanjem poštarine pouzećem.

 3. REKLAMACIJE POŠILJKE
ljulja.hr odgovara za stvarne tvorničke greške kupljenih proizvoda u Internet trgovini (www.ljulja.hr) Ukoliko kupac ima bilo kakav prigovor sukladno članku 10 Zakona o zaštiti potrošača molimo da nas obavijesti na e-mail: info@ljulja.hr
Potrošač mora u obavijesti o grešci detaljno opisati grešku i omogućiti prodavaču da grešku razmotri. 

Molimo da kupac kod eventualne reklamacije vrati robu sa kopijom originalnog računa na adresu Dragutina Žanića Karle 16,
32100 Vinkovci, Hrvatska

s naznakom ‘Internet prodaja’ u roku 14 dana od kupnje.

Po primitku robe Ljulja.hr će u roku 8 dana po primitku pisane obavijesti i proizvoda dati pisani odgovor na rješenje reklamacije.

Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakirane u kartonsku ambalažu.

Sve reklamacije koje su neprikladno zapakirane i kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećena prilikom transporta neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljatelju.

Troškove povrata robe snosi kupac.